Նախագծի հիմնական թեման- Ինչպես են ուսումնասիրում բջիջը
Նախագծի կարևորությունը- Մեկնաբանել բջջային տեսությունը և դրա հիման վրա
համոզմունք մշակել օրգանական աշխարհի, բնեւթյան,
կենդանի և անկենդան օբյեկտների քիմիական կազմավորվածության ընդհանրության և առանձնահատկությունների
մասին:
Նախագծի նպատակը- Գիտելիքներ հաղորդել բուսական բջջի մասին: Ծանոթացնել
Ռոբերտ Հուկի հետազոտության մասին: Ինչպես
նաև ժամանակակից լուսային մանրադիդակից օգտվելու
, ժամանակավոր պատրաստուկ պատրաստելու և պրեպարատն ուսումնասիրելը մարադիտակի ներքո:
Մասնակիցների հասակը- 10-11 տարեկան
Նախագծի արդյունքը- Նախագծի արդյունավետությունը
կայանում է նրանում , որ աշակերտները կարողանում են ինքնուրույն պատրաստել ժամանակավոր
պրեպարատը, ինչպես նաև օգտվում են մանրադիտակից , որի հիման վրա կարողանում են ինքնուրույն
եզրակացություններ անել:
Նախագծի ռեսուրսները- Լուսային մանրադիտակ,
սոխ, ջուր, կաթոցիկ, յոդ, ապակի, ծածկապակի,կտրիչ:
Նախագծի ընթացքը- Սկզբից ցուցադրել փորձը, այնուհետև աշակերտներին բաժանել
2 խմբի : Խմբերն առանձին ուսումնասիրում են բուսական բջիջները, որից հետո ստուգել, թե որ խումբը կկարողանա ավելի շատ բջջի օրգանոիդները
թվարկել և դրա հիման վրա գնահատել:
Առարկաների առարկայական կապը- Կենսաբանություն, գենետիկա,
ֆիզիկա, քիմիա, ֆիզիոլոգիա, էկոլոգիա, աշխարհագրություն, բնագիտություն:
Նախագծի հեղինակ- Լիդա Կոբելյան
Հեղինակի էլեկտրոնային հասցեն- Lidakobelyan@gmail.com
No comments:
Post a Comment